Hoe te bestellen ?

Op zoek naar een biomand in Brussel? Dan bent u aan het juiste adres!

Op deze pagina leggen we u even uit hoe u uw mand kunt bestellen en ontvangen.

Wij leveren elke week op maandag en van donderdag tot en met zaterdag.

De bestellingen worden afgesloten op dinsdag om middernacht voor alle manden op maat en op woensdagmiddag voor de overige manden. Houd uw horloge en kalender dus goed in de gaten voor u bestelt om te kijken of u wel op tijd bent. Anders zult u moeten wachten tot de volgende week.

Zodra u dit eerst heeft gecontroleerd, krijgt u toegang tot onze bestellingsmodule (beschikbaar via de rubriek « mand bestellen » of ook via « kies uw mand » links en bovenaan deze pagina)

Stap 1: Mand

Hier kiest u uw mand: de oorsprong (lokaal uit België of continentaal Europa), de grootte (klein, gemiddeld, groot) en de soort (fruit, groenten of een assortiment van beide).

Om u bij te staan bij uw keuze, raden wij u aan om zodra u deze instructies heeft gelezen eens een kijkje te nemen bij de rubriek « Onze biomanden »: hier kunt u alle samenstellingen voor de volgende week ontdekken die we tot donderdagavond ten laatste bijwerken.

De dapperen onder jullie die wel te vinden zijn voor een verrassing kunnen meteen een mand aanvinken en de samenstelling aan ons toevertrouwen. Diegenen die liever de zaken zelf in handen nemen, kunnen kiezen voor een « Mand op maat ».

Stap 2: Extra's

U kunt uw mandje verder vullen met extra groenten en fruit die niet zijn inbegrepen in de mand die u heeft gekozen of met extra kruideniersartikelen om uw boodschappen verder af te ronden.

Wij hechten enorm veel belang aan de kwaliteit van de groenten en het fruit dat wij u aanbieden en eten ook zelf wat wij verkopen. Daarom stellen we u graag af en toe de lekkernijen voor die wij zelf ontdekken.

Kortom, bij ons bestellen is net zoals naar de markt gaan.

Stap 3: Levering

 De levering is afhankelijk van de plaats waar u de mand ontvangt:

  • In een afhaalpunt: dit zijn andere winkels waar wij mee samenwerken. Deze goede zielen nemen onze manden in ontvangst en dragen er zorg voor tot u ze komt afhalen. Om de verschillende afhaaldagen en -uren te raadplegen, hoeft u enkel op één van de pijltjes op de kaart van Google te klikken om zo alle praktische informatie te zien.

  • In een privépunt: zo kunnen de gelukkigen die niet terecht kunnen bij een van de bestaande afhaalpunten een gemeenschappelijk afhaalpunt oprichten. Indien u dus wenst om uw bestelling te laten leveren op kantoor, in een school, in een gemeenschapscentrum of in uw wijk, neem dan zeker contact met ons op.

Uiteraard vragen we een minimum aantal manden per bestelling voor levering in een privépunt.

Voor alle vragen hierover, gelieve ons te contacteren via info@lheureuxnouveau.be.

Thuislevering is duidelijk: maak een leveringsadres aan dat u registreert op onze site en later kunt selecteren. Voor thuislevering rekenen we 3 € meer aan dan de prijs van de mand. Thuisleveringen worden zaterdag gebracht.

De uren waarop onze leveranciers langskomen worden woensdag via e-mail verstuurd.

Op deze pagina kunt u ook de leveringsdatum kiezen via de kalender.

Stap 4: Account

U bevindt zich op onze site en u heeft nog geen klantenaccount aangemaakt? Schrijf u dan in door « Ik heb geen account, ik maak er nu een aan! » links en onderaan de rubrieken.

U ontvangt in uw mailbox een e-mail om uw account te activeren. Gelieve deze account te valideren voor activering want anders ontvangt u bij uw volgende login een bericht ontvangen dat uw account niet geldig is.

Stap 5: Betaling

Ziezo, we zijn er bijna.

U hoeft enkel nog na te kijken in het overzicht van uw bestelling of alles is opgenomen (in dat geval kunt u steeds eenvoudig terugkeren naar stap 1, 2 of 3 zonder de bestellingsmodule opnieuw te moeten openen. U kunt gewoon op de pijltjes klikken onderaan de pagina)

Ten slotte hoeft u enkel nog een betalingsmogelijkheid te kiezen. U kunt kiezen uit maar liefst 3 mogelijkheden :

- Online betaling via Ogone is mogelijk voor alle soorten leveringen. Zo ontvangen wij meteen de betaling en word uw account rechtstreeks aangevuld. Dit is de snelste betalingsmethode.


- Overschrijving : u krijgt een overschrijvingsformulier aan het einde van de bestelling of u vindt dit ook terug onder « Mijn rekening » zodra u een account heeft aangemaakt.

- Contant betaling is enkel mogelijk voor thuisleveringen en uitzonderlijk in ons afhaalpunt in Ijskelderstraat 16 in Sint-Gillis.

Wij aanvaarden ecocheques.

Als u nog andere vragen heeft over onze bestellingen, gelieve ons dan te contacteren voor verdere informatie.

U kunt ons bereiken via e-mail info@lheureuxnouveau.be  of van maandag tot en met donderdag op het nummer
0488/10 63 60.

Alvast bedankt om dit te lezen,

Team l'Heureux Nouveau